dinsdag 30 september 2008

bibenco

Hallo

Hier volgt binnenkort mijn blog

Ik ben momenteel nog in de "ontdekkingsfase" van Web 2.0 toepassingen, dus nog even geduld voor hier een zinnige indeling komt.

Tijdens de les inhoudelijke ontsluiting (bibliotheekopleiding) is het de bedoeling dat we hieraan werken.

groetjes
Sandra